dinsdag 23 juni 2009

JESS DE GRUYTER



Jess De Gruyter (1973): Van dichter, cineast, rolmodel Jess De Gruyter verschenen bij het Poëziecentrum eerder twee dichtbundels: I thought we just left that party en It was a boring conversation anyway. Het derde deel uit deze trilogie, I’m ready for my close-up now, wordt verwacht begin 2010. Realiseerde als videast onder andere een experimentele film voor het gedicht wwwwooossshhh van Dirk van Bastelaere, videoclips voor Andy & the Androids en de films voor Boest.
www.myspace.com
www.jessdegruyter.be

9 opmerkingen:

  1. niet omdat we naamgenoten zijn, but you rock dude!
    jessica
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jess,

    Gij moet nog altijd uw poef komen betalen bij ons. Kun je dat eens dringend in orde maken want de rekening blijft maar oplopen en wij zijn geen liefdadigheidsinstelling.

    Dank voor je begrip.

    Guido ( van café De Scheve Klak)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Guido,

    Heb ik een tijd geleden betaald aan uw barman Fons. Vraag hem maar. Ik heb de indruk dat Fons alles in eigen zak gestoken heeft. We kennen elkaar al langer dan vandaag Guido. Dacht echt dat uw personeel betrouwbaarder was. Toch nog steeds even goede vrienden.

    Tot spoedig
    Jess

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jess,

    Fons werkt hier al drie maanden niet meer.
    Kun je mij op de gastenlijst zetten voor het slotoptreden in de Arenberg? Dan kunnen we de zaak daar na de show uitklaren. Ik zou ook Dirk willen meebrengen. Mag hij de zaal in met zijn blindengeleidehond? Hij is zindelijk hoor. En de hond ook!

    Tot snel

    Guido

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Guido,

    Zo kennen we je. Weer willen profiteren van mijn succes. Zal niet gaan de gastenlijst. Deze is enkel voor vrienden. Ik neem Benny mee van cafe "In De Maagring".

    Groet

    Jess

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jess,

    Ik wilde redelijk zijn, maar dat is een taal die jij niet schijnt te spreken. Ik weet dat het niet fraai is, maar je liet me geen andere keus: ik ben gisteren langs je ouders geweest om de situatie uit te leggen - zeer vriendelijke en begripvolle mensen, trouwens! Zij hebben je poef betaald (ze gingen het er met jou nog wel eens over hebben)

    Je vader vroeg trouwens ook of je zijn werkbank van Black & Decker eens kon terugbrengen. Hij heeft die nodig nu hij je oude slaapkamer gaat ombouwen tot een snookerpaleis.

    Ik hoop dat we met een schone lei kunnen herbeginnen en begroet je een deze graag opnieuw in De Scheve Klak.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Guido,

    Vanaf nu begrijp ik nog maar 1 taal: die van de vuisten!
    Je bent te ver gegaan. Er zijn grenzen Guido. Mijn ouders hebben hier niets mee te maken. Ik stel voor dat je de werkbank zelf komt halen. Die kan je goed gebruiken als ik een bezoekje breng aan De Scheve Klak. Je cafe kan trouwens een opkapbeurt gebruiken!

    En neen Guido, wij spreken niet dezelfde taal! Je laat mij ook geen andere keus.
    Vanaf nu:

    Je ex-vriend
    jess

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ondanks al deze onzin,
    jess, is dat jouw kindje?
    wat een schattig ventje!

    boestgroet!
    frank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Marino Trampolino22 oktober 2009 om 23:05

    "Frank"? Wat een opzichtige schuilnaam. Ts ts ts. Sommige mensen hebben ècht te veel vrije tijd.

    Marino Trampolino.

    BeantwoordenVerwijderen