dinsdag 20 oktober 2009

THE BOEST BUNCH

3 opmerkingen:

  1. ik wou dat ik Els Moors was. Love you guyz!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maureen De Coster22 oktober 2009 om 00:50

    ... ik ga voor die in t midden op zijn knieën!
    ik zie hem dikwijls in den delhaize en hebben al eens een paar keer oogcontact gehad,
    ik en mijn vriendinnen noemen hem 'de gast van den delhaize'
    zag er keigoed uit in trix

    maureen x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. maureen, die kerel heet jess de gruyter en de dag dat die eens niet naar de vrouwen zit te staren bel ik direct de kranten, want dan is er een mirakel gebeurd! in het weekend zit hij in den hopper soms zo hard te gapen dat ik denk: jongen toch, subiet vallen uw ogen uit hun kassen.

    geef mij die derde van links maar - iemand enig idee wie dat is?

    lief

    BeantwoordenVerwijderen